Overslaan naar content

Medewerker Servicedesk

  • Hybride
    • Wilp, Gelderland, Nederland
  • € 2.546 - € 3.564 per maand
  • Management & staf
  • Overig

Functieomschrijving

Heb jij er plezier in om medewerkers zo snel mogelijk te helpen en laat jij je niet snel gek maken in een hectische omgeving? Dan ben jij wellicht degene die wij zoeken!

Wat bieden wij?

Wij bieden je een veelzijdige functie in een leerrijke omgeving waar jouw ideeën en initiatieven worden gewaardeerd. Dit kun je van ons verwachten:

  • Een aanstelling voor onbepaalde tijd voor 16-28 uur per week, ingeschaald in FWG35 (max. € 3.564,- bruto per maand o.b.v. 36 uur) conform de CAO Gehandicaptenzorg. Je wordt ook in de avonduren (tot 20.00 uur) en in de weekenden (van 12.30 tot 16.30 uur) ingezet. Voor dat laatste ontvang je natuurlijk een onregelmatigheidstoeslag.

  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld. 

  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fiets-, computer- en sportplan dat bijdraagt aan jouw welzijn en gezondheid.

  • Een prettige en open werksfeer met betrokken collega’s die net als jij gedreven zijn om het beste uit zichzelf en anderen te halen.

  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen binnen jouw vakgebied.

  • Een unieke werklocatie want je komt te werken op het prachtige landgoed De Lathmer in Wilp

Wie ben jij?

  • Je hebt een administratieve mbo-opleiding op niveau  4.

  • Je hebt ervaring met Office (bij voorkeur Office 365) en affiniteit met ICT- en softwareprogramma’s in het algemeen. Ervaring met Topdesk is een pré.

  • Je bent servicegericht en je beleeft er plezier aan om je collega’s van Zozijn op een rustige en duidelijke manier via de telefoon op weg te helpen

  • Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden

  • Je bent flexibel en zelfstandig

Wat ga je doen?

Je bent eerste aanspreekpunt voor medewerkers, cliënten en verwanten van Zozijn met vragen, storingsmeldingen en klachten met betrekking tot o.a. automatisering (Office 365, applicaties in gebruik door de zorgmedewerker, netwerk, computers, randapparatuur), communicatie (telefonie), Vastgoed en Cliënten Vervoer. Vragen hierover worden vlot beantwoord of direct doorgeleid naar de interne of externe tweede lijn. Alle meldingen worden geregistreerd.

Vereisten

Waar ga je werken?

De dienst Bedrijfsvoering en Informatie binnen Zozijn is verantwoordelijk voor het gehele proces van zorginkoop, begroting, productieregistratie en –declaratie, inkoop en ICT. De dienst bestaat uit de financiële administratie, zorgadministratie, salarisadministratie, planning & control, inkoop, ICT systeembeheer, netwerkbeheer, technisch beheer, support, informatiemanagement en de servicedesk. De servicedesk wil medewerkers zo goed mogelijk ondersteunen, daarom is de servicedesk  7 dagen in de week bereikbaar.

Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Alles draait om de cliënt met zijn netwerk en zijn eigenheid, zijn leven en zijn regie. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënt toe doet. Onze kernwaarden zijn: Liefdevol, Vakkundig en Vindingrijk.

Enthousiast?   

Ben je enthousiast en past deze functie helemaal bij jou, reageer dan direct via de knop “solliciteer”. Wil je eerst nog wat meer informatie over de functie, dan kun je contact opnemen met Carolien Krabbenborg (teamleider service- en supportdesk), 06 53577911.
A
ls onderdeel van onze zorgvuldigheidsplicht worden referenties opgevraagd en vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Wij kijken uit naar jouw reactie!

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Versterk jij binnenkort ons team?

Zie jij jezelf wel bij Zozijn werken, maar heb je nog niet de juiste vacature gevonden? Schrijf je in voor onze vacaturemeldingen en wees als eerste op de hoogte van de nieuwste vacatures.