Overslaan naar content

Medewerker Zorgadministratie

Hybride
  • Wilp, Gelderland, Nederland
€ 2.393 - € 3.360 per maandManagement & staf

Functieomschrijving

Ben jij een administratieve duizendpoot en zoek je een betekenisvolle rol waarin jouw nauwkeurigheid en organisatietalent het verschil kunnen maken? Wees welkom bij onze Zorgadministratie!


Wat bieden we jou?

Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg, inschaling in FWG 35, maximaal € 3360,- bruto bij een fulltime dienstverband (36 uur per week), aangevuld met 8% vakantiegeld, 8,33% eindejaarsuitkering, een aantrekkelijk fiets-, sport- en computerplan. En natuurlijk alle overige arbeidsvoorwaarden die horen bij de CAO-gehandicaptenzorg.

Zekerheid en vertrouwen, dus meteen een aanstelling voor onbepaalde tijd.

Een afwisselende baan voor 24 tot 36 uur per week, waarin jij je kennis en ervaring kunt inzetten.

Boost je persoonlijke ontwikkeling door vrijblijvend online cursussen te volgen via Goodhabitz of neem deel aan de workshops via Zozijn vitaal. Meer opleidingswensen? We hebben ook een eigen opleidingscentrum in Voorst zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.

Een werkplek bij een leuk, dynamisch en sociaal team op het prachtige landgoed de Lathmer in Wilp in combinatie met de mogelijkheid om een deel thuis te werken.

Vereisten

Wie ben jij?

Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en beschikt over relevante werkervaring, bij voorkeur op een zorgadministratie of in de zorg, maar het werken op een financiële administratie is een pre.

  • Jij kunt je makkelijk bewegen binnen de diverse geledingen van de organisatie.
  • Jij bent sociaal en communicatief vaardig.
  • Jij houdt ervan om samen te werken met anderen
  • je bent in staat om je werkzaamheden te coördineren
  • Jij weet je te onderscheiden door kritische vragen te stellen aan directe collega’s en zorgverleners;
  • Je hebt affiniteit met registratie en rapportage..
  • Je bent een procesmatige denker
  • Je neemt eigenaarschap en verantwoordelijkheid


Wat ga je doen?

Als medewerker zorgadministratie werk je in het cliëntregistratiesysteem (ONS) en hou je bezig met diverse administratieve taken. En je checkt de registratie van de zorgmedewerkers binnen Zozijn op juistheid, volledigheid en tijdigheid en onderneem je actie waar dat nodig is binnen het administratieve processen. Dit alles om het primaire proces zoveel mogelijk te ondersteunen en te ontlasten.

Je draagt zorg voor overige relevante administratieve taken als inlezen van zorglegitimaties en het intern communiceren met de zorgmedewerkers. Maar ook heb je contact met externe partijen zoals gemeenten en zorgkantoren.

Als medewerker zorgadministratie controleer, completeer en verwerk je gegevens ten behoeve van facturatie aan financiers. Je werkt aan een optimale samenwerking, kwaliteit en deskundigheidsbevordering binnen één van de drie domeinen: WLZ/Sociaal Domein/PGB-Onderaanneming.


De sollicitatieprocedure

Enthousiast geworden? Leuk! We zien graag jouw reactie tegemoet. Wil je eerst graag een keer de sfeer komen proeven of heb je nog vragen over deze vacature neem dan gerust contact op met Laurens Emmink, manager a.i., telefoonnummer 06-46203027.


Als we de geschikte kandidaat gevonden hebben, sluiten we de vacature mogelijk eerder. Zoeken we nog versterking? Dan laten we hem nog even open staan.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

We zien elkaar!

Zie jij jezelf wel bij Zozijn werken, maar heb je nog niet de juiste vacature gevonden? We denken graag met je mee!