Overslaan naar content

Medewerker Veiligheid & BHV

  • Hybride
    • Wilp, Gelderland, Nederland
  • € 2.877 - € 4.017 per maand
  • Management & staf
  • Management & staf, Overig

Functieomschrijving

Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Alles draait om de cliënt met zijn netwerk en zijn eigenheid, zijn leven en zijn regie. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënt toe doet. Onze kernwaarden zijn: Liefdevol, Vakkundig en Vindingrijk.

Ben jij een administratieve duizendpoot en zoek je een betekenisvolle rol waarin jouw nauwkeurigheid en organisatietalent het verschil kunnen maken? Wees welkom!

Wat bieden we jou?

Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg, inschaling in FWG45, maximaal € 4017,-- bruto bij een fulltime dienstverband (36 uur per week), aangevuld met 8% vakantiegeld, 8,33% eindejaarsuitkering, een aantrekkelijk fiets-, sport- en computerplan. En natuurlijk alle overige arbeidsvoorwaarden die horen bij de CAO-gehandicaptenzorg.

Een afwisselende baan voor 28-32 uur per week, waarin jij je kennis en ervaring kunt inzetten.
Een aanstelling voor onbepaalde tijd.

Er is ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling door vrijblijvend online cursussen te volgen via Goodhabitz of neem deel aan de workshops via Zozijn vitaal.

Een werkplek op het prachtige landgoed de Lathmer in Wilp.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op het gebied van (brand)veiligheid, zoals bijvoorbeeld Middelbare Veiligheidskunde (MVK) of Integrale Veiligheidskunde (IVK). Daarnaast heb je ervaring met veiligheidsvraagstukken in de gehandicaptenzorg of een vergelijkbare sector.

  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen en kunt probleemoplossend denken. Dankzij je organisatorische en administratieve vaardigheden weet je zaken goed te structureren en overzicht te houden.

  • Je hebt sterke communicatieve en adviesvaardigheden, kunt zelfstandig werken en handelt proactief. Affiniteit met bedrijfshulpverlening (BHV) en crisismanagement is een pré. Binnen de organisatie beweeg je je gemakkelijk tussen verschillende afdelingen en lagen.

  • Je bent sociaal en communicatief vaardig, werkt graag samen en weet je werkzaamheden goed te coördineren.

Wat ga je doen?

Je levert direct en indirect een bijdrage aan het verbeteren van een veilige woon- en werkomgeving voor onze cliënten en medewerkers.

In samenwerking met de Manager Veiligheid & BHV coördinator ga je:

  • Uitvoeren van diverse administratieve en secretariële taken, zoals het plannen van controles en onderhoud van inbraak-, ontruimings- en brandveiligheidsinstallaties, doormeldingen en het verwerken van inspectierapportages;

  • Beheren van de mailbox Veiligheid en zorgen voor een adequate opvolging van meldingen en vragen;

  • Acties uitzetten in opdracht van de veiligheidsmanager;

  • Ondersteunen in het ontwikkelen en implementeren van veiligheidsbeleid;

  • Meedenken over en doorvoeren van veiligheidsbeleid en -procedures binnen de organisatie;

  • Uitvoeren van interne audits op onze locaties in de regio om te controleren of veiligheidsmaatregelen worden nageleefd;

  • Signaleren van risico’s en verbeterkansen en deze vertalen naar concrete adviezen i.s.m. de veiligheidsmanager;

  • Opstellen van instructies en richtlijnen over veilig werken, BHV en crisisbeheersing;

  • Ondersteunen bij het opstellen en actualiseren van ontruimingsplannen;

  • Ondersteunen bij het inventariseren en uitwerken van crisisbeheersingsvraagstukken;

  • Beantwoorden van lichte beleidsvragen en uitvoeren van inventarisaties (bijvoorbeeld van speeltoestellen en veiligheidsinstallaties);

  • Afspraken plannen met het netwerk van de veiligheidsmanager, zoals de Veiligheidsregio’s, GHOR en de brandweer op woonlocaties.

Wie zijn wij

Je hoort bij het team Vastgoed, Duurzaamheid en Facilitaire dienst (VDF) en daar werk je nauw samen met het (locatie) management, de stafdienst Mens en Organisatie, zorgmedewerkers en externen zoals de gemeenten, woningbouwverenigingen en de partners in de veiligheidsregio.

Als afdeling VDF dragen wij bij aan een positieve leefomgeving voor alle cliënten die aan Zozijn zijn toevertrouwd. Wij sluiten aan bij wat onze cliënten, (zorg)personeel en verwanten nodig hebben en hebben dan ook een nauwe samenwerking met (zorg)directie, vastgoedadviseurs en betrokkenen vanuit de regio/sector. 

Vereisten

Enthousiast?

Leuk! We zien graag jouw reactie tegemoet.
Heb je nog vragen over deze vacature neem dan gerust contact op met Jannita Bakker, manager Veiligheid, 06-29338664.

In het kader van de vergewisplicht worden, voordat we overgaan tot een mogelijke aanstelling, referenties opgevraagd bij de eerdere werkgevers. Tevens vragen wij om een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag).

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

We zien elkaar!

Zie jij jezelf wel bij Zozijn werken, maar heb je nog niet de juiste vacature gevonden? We denken graag met je mee!