Overslaan naar content

Senior medewerker Financiële administratie

  • Hybride
    • Wilp, Gelderland, Nederland
  • € 2.877 - € 4.017 per maand
  • Management & staf
  • Management & staf, Overig

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een uitdagende en zinvolle carrière in de gezondheidszorg? Word jij enthousiast van een leerzame, afwisselende functie met veel vrijheid?

Wil jij je enerzijds bezighouden met de meer complexe administratieve werkzaamheden van de financiële administratie en aan de andere kant de sparringpartner zijn voor de manager Inkoop en Administraties en de financial controller?

Dan is dit jouw kans!

Wat bieden we jou?

  • We bieden een uitdagende baan voor 32-36 uur per week in een prettige en veilige werkomgeving, waar je doet waar je goed in bent;

  • We maken werk van jouw ontwikkeling in de vorm van scholingsmogelijkheden en een onbeperkt gebruik van GoodHabitz;

  • We besteden aandacht aan een goed evenwicht tussen werk en privé. Je mag vier dagen werken, ondersteunen jou op het gebied van vitaliteit, loopbaan en gezondheid.

  • We bieden goede faciliteiten om vanuit huis te werken;

  • De functie is ingedeeld in FWG 45, conform cao GHZ.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding en HBO werk- en denkniveau en hebt relevante werkervaring.

  • Je bent analytisch sterk, goed in staat verbanden te herkennen en anderen daarin mee te nemen;

  • Je hebt een goed ontwikkeld onderbuikgevoel voor risico’s en uitdagingen/kansen, je bent in staat verder vooruit te denken;

  • Je bent in staat te analyseren welke controles en signaleringen nodig zijn om te zorgen voor juiste, tijdige en volledige administratie en dat binnen de context van een veelheid aan verschillende contracten en contractvormen;

  • Je weet wat er speelt op veel verschillende plekken in de organisatie en kunt dit vertalen naar je analyse van de cijfers;

  • Je maakt makkelijk in contact met anderen, kan goed schakelen tussen verschillende gesprekspartners binnen en buiten de afdeling;

  • Je helpt administratief medewerkers verder in hun ontwikkeling;

  • Maar bovenal ben je een enthousiast en gedreven persoon die met passie en toewijding de uitdagingen van deze rol op zich neemt.

Wat ga je doen?

Je verricht de wat meer complexe administratieve werkzaamheden zoals het controleren, corrigeren en vastleggen van financiële gegevens en je verstrekt informatie hierover. Je bewaakt de volledige, juiste en tijdige verwerking van gegevens van je collega's van de financiële administratie Je hebt een verbindende rol naar interne en externe belanghebbenden.

Je werkt samen met de manager Inkoop en Administraties aan het stimuleren van een werkklimaat waarin medewerkers van de financiële administratie zich uitgedaagd voelen in hun ontwikkeling en het gebruik van hun kennis en vaardigheden. Daarnaast is het belangrijk dat zij verantwoordelijkheid nemen voor de kwaliteit van hun werk.

Samen met de manager Inkoop en Administraties faciliteer je het team bij het inrichten en onderhouden van efficiënte en effectieve werkprocessen en een klantgerichte dienstverlening. Je signaleert verbeterpunten in de werkprocessen of bijbehorende formulieren / werkinstructies en je doet gefundeerde voorstellen aan de manager Inkoop en Administraties.

Je het een belangrijke rol bij het opstellen van het jaarplan van de afdeling. Je zorgt samen met de medewerkers van de financiële administratie voor de realisatie van het jaarplan. Je draagt de visie van de van de afdeling en je neemt het team hierin mee.

Vereisten

Waar ga je werken?

Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Alles draait om cliënten met hun netwerk. Om hun eigenheid, gezondheid, leven en hun regie daarover. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

 

Binnen de dienst FC&III wordt gewerkt vanuit de visie dat de producten en diensten die we leveren een duidelijke meerwaarde moeten hebben voor medewerkers en management van Zozijn. De medewerkers van de dienst FC&III werken binnen een complexe en veranderlijke omgeving. We verwachten van onszelf en elkaar een klantgerichte en resultaatgerichte samenwerking.
De dienst FC&III De dienst wordt aangestuurd door de directeur FC&III en in deze functie rapporteer je aan de manager Inkoop en Administraties.

De medewerkers van FC&III bieden vanuit ieders aandachtsgebied ondersteuning aan de directie, management en medewerkers van Zozijn.

Al enthousiast?

Als senior medewerker Financiele Administratie bij ons, ga je niet alleen je financiële expertise aanscherpen, maar ook een directe impact hebben op het leven van mensen. Sluit je aan bij ons toegewijde team en maak deel uit van een organisatie die zich inzet voor het verbeteren van de kwaliteit van leven voor mensen met een beperking. Samen kunnen we echt het verschil maken!

Solliciteer vandaag nog en laat jouw passie voor financiën en zorg samenkomen in een betekenisvolle carrière. Wil je nog meer weten? Bel dan gerust met Laurens Emmink manager Inkoop en Administraties, 06 - 51195166

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

We zien elkaar!

Zie jij jezelf wel bij Zozijn werken, maar heb je nog niet de juiste vacature gevonden? We denken graag met je mee!