Overslaan naar content

Senior medewerker Financiële Administratie

  • Hybride
    • Wilp, Gelderland, Nederland
  • € 2.877 - € 4.017 per maand
  • Management & staf
  • Overig

Functieomschrijving

Ben jij klaar voor een uitdagende en betekenisvolle financiële carrière in de sector zorg? Wil jij werken in een dynamische en leerzame omgeving, met veel ruimte voor jouw eigen ideeën en ontwikkeling?

Kom werken bij Zozijn!

Bij Zozijn geloven we in de kracht van mensen. Wij ondersteunen mensen met een beperking zodat zij zich kunnen ontwikkelen en volwaardig kunnen deelnemen aan de samenleving. Wil jij op jouw manier bijdragen aan deze mooie missie? En ben jij op zoek naar een veelzijdige financiële functie waarin jij zowel je administratieve vaardigheden als je verbindende rol als team-player kunt inzetten? Dan ben je van harte welkom in ons team!

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige baan voor 32-36 uur per week: Een uitdagende rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheid, waarin geen dag hetzelfde is!

  • Ruimte voor jouw groei: Wij vinden je ontwikkeling belangrijk.

  • Werk en privé in balans: We ondersteunen je niet alleen op professioneel vlak, maar ook in je vitaliteit en gezondheid. Werken op vier dagen per week is mogelijk.

  • Flexibiliteit: Goede faciliteiten om vanuit huis te werken, zodat jij je werk optimaal kunt inrichten.

  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: De functie is ingedeeld in FWG 45

  • Extra’s: vakantiegeld (8%), een eindejaarsuitkering (8,33%) en de arbeidsvoorwaarden uit de CAO Gehandicaptenzorg.

Wie ben jij?

  • Je hebt HBO werk en denk niveau en minimaal 3 jaar werkervaring op een financiële administratie

  • Je hebt een scherpe blik voor cijfers en kunt goed verbanden leggen.

  • Je weet hoe je processen kunt verbeteren en voelt aan hoe je elkaar kan ondersteunen in de gezamenlijke ontwikkeling.

  • Je hebt een verbindende rol en de drive om je directe collega’s daarin mee te nemen.

  • Kortom, je bent enthousiast persoon die dat zowel op werkvlak als op persoonlijk vlak uit straalt.

Wat ga je doen?

  • Je draagt  samen met je collega’s van de Financiele Administratie zorg voor de dagelijkse tijdige en correcte verwerking van alle financiële mutaties.

  • Je verricht controle werkzaamheden t.b.v. de maand en de jaarafsluiting.

  • Je werkt aan en denkt mee over het verbeteren van werkprocessen.

  • Je hebt een verbindende rol tussen de verschillende afdelingen en belanghebbenden en denkt proactief mee om de samenwerking te optimaliseren.

  • Zaken rondom de BTW-aangifte, WKR-regeling, UBD-aangifte hebben je belangstelling.

Waar ga je werken?

Binnen de dienst Bedrijfsvoering en Informatie werk je samen in een enthousiast en resultaatgericht team. We leveren waardevolle ondersteuning aan de directie, het management en alle medewerkers van Zozijn. Jouw werk zal direct bijdragen aan de kwaliteit van de zorg en de werkprocessen binnen onze organisatie.

Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking. Onze missie? Mensen met hun netwerk in hun kracht zetten, zodat ze tot bloei komen en hun unieke plek in de samenleving vinden. Sterke teams, liefdevol werk - Zozijn wij.

Vereisten

Enthousiast?

Ben je nieuwsgierig geworden en klaar voor een volgende stap?

Wij maken graag in een persoonlijk gesprek kennis met je.

Solliciteer vandaag nog en laat jouw passie voor financiën en zorg samenkomen in een betekenisvolle carrière!

Wil je nog meer weten? Bel dan gerust met Laurens Emmink Manager Inkoop en Administraties, 06 51195166 of via l.emmink@zozijn.nl

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

We zien elkaar!

Zie jij jezelf wel bij Zozijn werken, maar heb je nog niet de juiste vacature gevonden? We denken graag met je mee!